zaterdag 28 september 2013

50%

Bij de supermarkt in ons dorp vind ik regelmatig producten met een 50% korting sticker. Zo had ik afgelopen woensdag 6 dozen met elk 5 stukjes oranjekoek, de prijs was 2,29 per doos. Maar op iedere doos zat een 50% sticker ik had dus drie dozen gratis! Dat kwam mooi uit omdat ik mijn verjaardag komende zondag vier. Ik had 2 volle zegelboekjes en daar had ik twee aardbeien vlaaien gratis voor. Ik hoef vanavond alleen maar een appeltaart te bakken en ik ben klaar.
De reden dat er vijftig procent korting gegeven werd was dat de taart aan de datum was. Dat kan heel makkelijk opgelost worden door het product meteen in de vriezer te doen.
Ik haal de taartjes uit de vriezer en laat ze ontdooien in de koelkast.


Nog meer meevallers met de advertenties op mijn blog heb ik ook weer een aardig zakcentje verdiend. Wat eerst in de buffer gaat. Eigenlijk had ik het liever gebruikt voor een diepvriezer, maar de buffers moeten eerst gevuld.

Mijn vriezertje ligt vol met 50% afgeprijsde artikelen die ik natuurlijk ook weer gebruik.

Koop jij weleens afgeprijsde artikelen?