maandag 16 september 2013

Herfst wat heb je te koop?

Een gezellig huiselijk gevoel in ieder geval. De kinderen waren ook blij met de harde wind en de stortregens op het dak.
Ze sliepen als roosjes. Dat wil ook wel na een uiterst drukke feestweek met allerlei festiviteiten.
Nu is de week weer gewoon, ik heb de vlaggetjes weer opgeruimd, de badkamer gepoetst, de toiletten een grote beurt gegeven. Nu even uitblussen met een kop koffie.

Zo de was sorteren en de vaatwasser uitruimen. Dan nog naar school voor een afspraak, naar de winkel voor enig proviand (helaas) en dan is de ochtend alweer voorbij en ga ik vanmiddag met zoontje maar genieten van de mooie natuur.

Ik ga me dus niet meer druk maken om uitgelekte miljoenennota's, hoedjes of met wat voor 'toon'de koning de troonrede gaat voorlezen.

Vandaag niet ik ga poetsen, wassen, en met mijn kop in de wind of in het zand?

Een wijs vrouw Zij poste ooit een poster
En daar ga ik mijn maar eens aan houden.....!

Je kan nog steeds met mijn give away meedoen! Klik op het plaatje aan de rechterkant!