woensdag 16 oktober 2013

Boeken weggeven

Beste Bloggers

Ik heb een aantal boeken die weg kunnen.
Als je interesse hebt mag je mij mailen. Graag wil ik wel de verzendkosten vergoed.

Boek de Onzichtbaren van Karel Glastra vna Loon

 Nicci French Wat te doen als iemand sterft?
 Beter van Maarten V/D Weijden
 Het zijn net mensen van Joris Luyendijk

Leesboek Jan Willem (oud en antiek)

 De Rivier van Paulo Coelho
De Tooverkip

Geef in een reactie hieronder aan of je interesse hebt. Als je hier niet kunt reageren stuur je even een mailtje. naar creatiefmetweinig@gmail.com

10 opmerkingen:

  1. Ow, 'k zou wel graag het boek van Joris Luyendijk willen lezen, vanwege BNNM zal 'k hem daarna via mijn blog weer doorgeven, nog even verzinnen hoe en wat,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een e-reader dus helaas. Succes. Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel belang bij het boek van Nicci French.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is goed Geldover. WIl je mij een mailtje sturen met je gegevens?

      Verwijderen
  4. Oh, jammer. Het boek van Joris Luyendijk had ik ook graag willen lezen. Nu zal ik bij Kniepertie goed opletten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je een mailtje gestuurd over het boek van Jan Willem.
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is goed Thea, ik behandel vanavond de mailtjes ;-)

      Verwijderen
  6. Het boek Woekerpolis is ook weg via de mail...

    BeantwoordenVerwijderen