maandag 7 oktober 2013

Een blij ei

Om even de reactie van Moira op mijn vorige blogje te herhalen de titel van deze blog ;-)

Een blij ei dat was ik dit weekend toen ik geconfronteerd werd met de heerlijkheden die de natuur ons biedt.

Kijk maar!


Als je hier nog geen blij ei van wordt... Laten we zeggen dat ik mijn best doe;-) Je hebt vna die momenten ;-)

Het kasboek..

Week van 24/29 September 75,27 Dat was ook voor mijn verjaardag.
Gebak kocht ik met spaarkaarten en met 50% korting. Daar kon ik niet zelf voor bakken. Ik bakte ook zelf appeltaart. Maar die ingrediƫnten had ik gekregen of was nog aanwezig.
Brood: 5,70

Week 28 t/m 04 oktober Brood: 13,65
Boodschappen: 11 euro

Week 4 t/m 11 oktober Boodschappen 119,26 op zaterdag en heel veel voorraad
inclusief krant en kaarsen .

Tot nu toe uitgegeven aan boodschappen: 224,83

Er zijn ook nog wat andere kosten geweest, zoals een feestavond van school en een uitje. Maar dat is gebudgetteerd in andere potjes. Dat komt aan het einde van de maand ter verantwoording.
Ik kies niet altijd meer voor biologisch en het meeste bij de A.ldi vandaan. Groente komt van de lokale tuinders. Ik heb ook een antal extra uitgaven omdat ik de voorraad uitbreid.

Zo komen we wel weer door de winter. nu maar weer gebruik maken van de zon en de was aan de lijn hangen.