woensdag 21 oktober 2015

Warme choco in de herfstvakantie

Ik ruilde mijn zegelboekjes in voor een melkopschuimer met een speciaal borsteltje voor opgeklopte melk in de koffie, en een ander opzetstukje voor warme melk. Vanochtend maakte ik met poedermelk van de biowinkel en warme choco voor de grote kleine man. Gisteren bakten we koekjes naar het recept
vanTeunie,  alleen verving ik de margarine voor roomboter. Het is niet alleen een goede activiteit voor een bewolkte herfstdag maar ook een heerlijke tractatie. En in de papieren zakjes van sostrenegrene lang te bewaren. Wij cocoonen nog even door. Ik moet de afwas even met de hand doen. Mijn vaatwasser kan het water niet wegkrijgen (riool probleem) dus zelf maar even de handschoen oppakken. Het is vaak wel met een dag of wat bekeken. 
Doen jullie ook nog fijne dingen in de vakantie?