vrijdag 27 januari 2012

weekbudget + uitgaven + en nog zoveel te doen

Twee volle wasmanden met vieze was lagen boven op de eerste en tweede verdieping. Ik heb ze na het in bed leggen van mijn kleine vriendje even meegenomen en gesorteerd. Met vriendinnetje van 9 moest vanmiddag weer naar school. En mijn grote vriend van twaalf heeft een nieuw rooster en komt om drie uur thuis.
Eerst even bloggen om te resumeren hoe het met mijn weekbudget gaat.

Week 1
Boodschappen 92,60
Kleding 49,99 (50% korting op leren laarzen voor dochter)
Welkoop 50 (vuurwerk en eieren)
trein  102, 50 euro
kleedgeld 125 euro (kleedgeld voor oudste zoon is 100 euro in drie maanden 24,99 voor zaalschoenen)
zakgeld dochter 15 (krijgt geen zakgeld maar gaat in de vakantie vaak met nichtje winkelen dan krijgt ze iets mee)

Week 2
Boodschappen  99.20 + sap en melk ALDI
Kringloop  9,50

Week 3
kapper 45
boodschappen 64,75
kadootjes 20
groenteman 10
welkoop 17,50

week 4
kadootjes 12,50
kringloop 5
boodschappen 90 (waaronder drogist 28 euro Weleda produkten)

Ik heb deze maand ook voor 100 euro aan bio boodschappen gedaan. Ik kom qua boodschappen uit met mijn 500 euro. Liever geef ik nog minder uit. Als ik zo zie kan ik nog wel besparen op vlees alleen wil ik niet besparen op de kwaliteit van vlees. Ik zal komende maand proberen maar 70 euro per week op te nemen.
In mijn potje waar alle kleingeld iedere week ingaat zit ruim tien euro kleingeld maar daar wordt ook uitgehaald voor soep voor zoon op school 50 cent per dag.

extra uitgaven elektrische apparaten 650 euro wasmachine en frituur..
Maar dat was uit een speciaal daarvoor bestemd potje wat nu weer leeg is.

Het zonnetje schijnt hier prachtig maar ik heb geen tijd om naar buiten te gaan.ga het volgende lijstje afwerken.
omdat het kleine vriendje in bed ligt heb ik even tijd om wat te doen.

afwas
was vouwen
stofzuigen
vloer dweilen
trapopgang stofzuigen
bijkeuken opruimen


En de BIO Boer brengt vanmiddag zijn goede goed weer!