donderdag 26 maart 2015

Vintage en Retro

Vanochtend kwam mijn zusje gezellig langs, en vanavond kwam het buurmeisje eten. Ik heb ingrediƫnten voor bami gehaald. De mie en cassave heb ik niet op voorraad, en ik moest ook nog roomboter halen. De roomboter was op, eigenlijk kom ik nooit bij de supermarkt in het dorp alleen voor dingetjes die ik toevallig nodig heb en niet kan vervangen voor wat anders. Ik kan me verder wel prima aan mijn boodschappenlijstje houden.
Omdat mijn zus pas na tienen zou komen, heb ik nog even de stofzuiger door huis gehaald en de keuken gedweild. Alles weer spic en span. Morgen nog maar even de trap zuigen en de badkamer schoonmaken, zodat ik het weekend niet veel hoef te doen.

Mijn hobby is kringlopen. Ik bracht een hele grote tas weg, mijn zusje houdt er ook van dus we zijn weer wezen kringlopen. Ik zoek altijd naar retro spullen. Ik heb er zelf veel van in de kast staan en ik gebruik het ook. Het is vaak steviger en ik ben verliefd op het dessin. Vandaag besloot ik ineens dat er genoeg was (3 kratten) en dat ik een en ander wilde verkopen. Wil je ook een kijkje nemen? Klik!hier Misschien vind je er nog wat leuks om jezelf of een ander mee te verwennen!




Op mijn blog heb ik er ook al veel van laten zien.
We hebben de jongste van school gehaald en de middelste was alweer uit school we aten heerlijke broodjes. Wie zie dat het leven van ene huisvrouw saai is ..