woensdag 9 mei 2012

Vanalles

Zo hee, ik heb een dag de blogjes niet gelezen en ik ben nu al bijna een uur bezig om alles te lezen.
Daar kan ik erg van genieten. De jongste is op de psp zaal dus ik heb de boodschappen al binnen en genieten van de stilte. Dat is ook wel eens fijn de stilte om me heen. Vanochtend heb ik boodschappen gedaan. 4 broden, biologische melk biologische vla, biologische tarwebollen, en koffiemelk. Eerst werd i kal afgesnauwd door de man van het groenteschap en daarna kwam ik vijf cent tekort. Gelukkig kreeg ik de vijf cent van een kennis die achter me stond. Het schaamrood stond op mijn kaken. Jongste was vanochtend vroeg wakker en ik krijg te weinig slaap. Het is gewoon mijn dag niet echt.

Zaterdag was ik naar de kringloop, de oogst schoentjes voor zoontje, een ouderwetse knikkerbaan, een paraplutje, 2 witte bloembakjes, een gloednieuw overhemd voor man, een campinggaz lampje, twee theeglazen en een koffiezetapparaat van D.ouwe E.gberts en dat allemaal voor maar 10 euro!
Ons koffiezetapparaat moest nodig eens helemaal in een sopje en ontkalkt worden en stel dat hij kapot gaat hebben we altijd een andere. Mijn moeder had er ook zo een die heeft hem denk ik wel twintig jaar gebruikt.
Opgespaard met de zegeltjes.

Het opruimen gaat heel voorspoedig, ik wil alles af hebben in mei en dat gaat zeker lukken!

Nu eerst de was aan de lijn! Het is nu prachtig weer.

En komende week maar onkruid wieden. en grassen in de moestuin. Overigens groeit het mooi door ondanks het gras wat tussen de plantjes staat.

Hoe staat het met jullie moestuin?