maandag 8 oktober 2018

Weekend en maandag

Een foto van mijn droogmolen vol met was 2 draaien a 8 kg hangt te wapperen in de wind.
Even de boekhouding. L.idl 69 euro, (inclusief grootverpakking wasmiddel en toiletpapier) plaatselijke super €12,95 ivm brood wat op de reclame was en de koffie ik heb wat extra ingeslagen. Als ik in de stad ben koop ik bij de Appie biologische pap voor het kleine mannetje, ik heb het afgelopen keer uit de plaatselijke supermarkt gehaald want het was op. Verder kroketjes en nog 1 pak gehakt oo de reclame. Ik heb zondag 30 euro contant opgenomen. Zoon moest nog 20 euro terug want hij had teveel geld overgemaakt. 10 euro zit in mijn portemonne ik wil nog wat groente scoren van stalletjes langs de weg en eitjes langa de weg kopen dan maak ik weer een cake😉 daar zijn contanten voor nodig. Verder 2 foto's laten afdrukken bij de plaatselijke boekwinkel 60 cent maar dat heb ik betaald van geld wat uit de was komt als ik de zakken nakijk en geloof me dat zijn niet mijn zakken 😉

Verder een maandag dus met was, eten voorereiden en weer wat opruimen. Ik ben druk bezig met de zolder overloop.