donderdag 19 juni 2014

Van alles en update

Vaak begonnen met een blogje en toch even niet de motivatie vinden om het af te maken.
Wel een goed update voor mijn opruim ronde. er zijn maar liefst 3 ritjes naar de milieustraat geweest, een kofferbak met spullen voor de kringloop en zo nog veel weggegeven. De fietszitjes heb ik ook allemaal weggebracht naar de kringloop en ook allerlei bakjes en potjes waar ik toch teveel van heb...

Mijn blogje Creatief met weinig (interieur) deed het erg goed. Ik zal voor de vakantie nog één serie posten. Na de vakantie ga ik daar gewoon mee door, ik heb nog inspiratie genoeg.. Maar even geen tijd. Want voor de zomer is het altijd druk met allerlei laatste dingen. Zoals schoolreis, de laatste vergaderingen en de laatste opruimronde hopelijk.
Dit weer bevalt mij wel prima want dan kom ik weer eens tot iets. Warmte zorgt ervoor dat ik wat loom wordt en het hoognodige in huis uitvoer.... Wat weer niet zo bevorderlijk is om het ritme erin te houden.

Gistermiddag heb ik in een uurtje onze dochter haar kamer van top tot teen opgeruimd. Er staat alleen nog een bed een tv en een kastje in.
Dat komt omdat zij gaat verhuizen naar onze kamer, wij naar de kamer van onze zoon, en onze zoon weer naar dochter haar kamer. Volgt u het nog?
Ook moeten alle kamers aan een schilderbeurt geloven maar dat hebben we voor onze rust maar voor na de zomervakantie geschoven.

Vanuit mijn ooghoeken zie ik de koffer van dochter nog staan, en de wasmand met schone was moet nog gevouwen en ik zie dat het zonnetje doorbreekt zodat ik de gedraaide was weer kan ophangen.

Och ja je hoort mij niet klagen!