vrijdag 20 januari 2012

Kado's

We hebben deze week veel verjaardagen. In tijden van krapte zijn dat weer dingetjes omdat je altijd wel iets wilt geven. Voor een oma heb ik een foto van de kinderen uitgeprint op fotopapier, en een prachtig bijna nieuw lijstje bij de kringloop gekocht. Voor een vriend douche en een geurtje. Bij de a.ction meerdere dingen gekocht al heel lang geleden en op voorraad gehouden voor verjaardagen. Voor een housewarming bak ik een appeltaart en doe wat voorjaarsplantjes in twee potjes die ik ook bij de kringloop op de kop tik.
voor mannen is het biertje met een glas ook een goed idee. Vrouwen vinden van die harten die je voor een paar centen koopt bij de a.ction ook leuk. Maar ik maak voor vrouwen ook wel dingen zelf.
Zoals het vogelhuisje, of gesneden harten uit karton wit geverft.
Ik denk dat ik daar later eens een stappenplan van presenteer.

4 opmerkingen:

  1. Zelfgemaakte cadeautjes worden zeker gewaardeerd. Ook een geurzakjes met lavendel erin is altijd leuk. En mooi inpakken. Ik merk als ik een cadeautje leuk inpak, met een leuk kaartje met een lintje eraan, of een strikje (van ruitjesband of zo) iedereen al smelt en het te mooi vindt om uit te pakken.

    Ik vind het zelf ook leuk om dat soort cadeautjes te krijgen, leuker dan een VVV-bon eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook altijd leuk om zelfgemaakte of zelf samengestelde kadootjes te krijgen.
    Ik heb ook altijd kadootjes op voorraad liggen, dat scheelt tijd en geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo doe ik het ook vaak. Dochter kreeg laatst een fotolijstje wat haar smaak niet was. En nu ga ik er voor oma en opa een foto van hun eigen hondje in doen. Uitprinten op fotopapier en klaar! Ook maak ik kransen. Met materiaal uit de natuur, kost niets. Ik zelf vind het leuker om iets te krijgen waar iemand moeite voor deed dan iets duur gekochts. Ook is het leuk ingredienten voor koekjes bakken in laagjes in een pot te doen met recept erbij. Pot heb je voor een eurie 0f 2... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey jammer dat je geen foto van de lijstjes en fotopapier laat zien, heel benieuwd hoe het eruit ziet.
    Ik ga namelijk ook zoiets doen( foto's op mini posters drukken. De jongste wordt volgende maand 5, ben nog steeds op zoek naar lijstjes. Durf ze ik zelf te knutselen..nee dus
    Tips aub:)!

    BeantwoordenVerwijderen