dinsdag 27 november 2012

2 awards gewonnen

Hierbij de antwoorden op de vragen van de blogsters die mij een award gaven. Dank meestal eens in de zoveel tijd schrijf ik een blogje over al mijn dierbare blogjes. Gewoon omdat ze het waard zijn!

Hieronder volgen de vragen

Vlijtig met zuinigheid


1.Welke talen spreek je allemaal? Nederlands, Fries en Engels. Duits kan ik een beetje verstaan
2.Waar kun jij 's nachts voor wakker gemaakt worden? Maak mij maar niet wakker...
3.Over welk onderwerp blog jij graag? Over consuminderen en gezinsdingen. Eigenlijk dnek ik er niet echt over na dingen die mij bezig houden met als achterliggend thema besparen en consuminderen
4.Wat is je favoriete televisieprogramma? Ik vond Barslet heel erg goed. Tegenlicht, Toren C en detectives zijn mijn favorieten
5.Als je 1 wens zou mogen doen, wat zou jij dan wensen? Een cradle to cradle huis en helemaal zelfvoorzienend leven. 
6.Win je wel eens iets? Nooit echt niet.. Nou ja een keer kaartjes voor kopspijkers en een cd van Keane bij Giel.
7.Doe je wel eens een gezelschapsspel? Zo ja, welke? Memory met de kinderen die verslaan mij altijd.
8.Sinterklaas of Kerst of allebei? Allebei ik houd zo van de traditie en het samenzijn voel me altijd jarig in die tijd.
9.Wat is je favoriete koekje? Eigengebakken cakeje
10.Wat is de mooiste plek in Nederland? Friesland en dan vooral waar ik woon
11.Welke website bezoek je het meest? Naast de blogjes van mijn collega s , facebook (ik ben lichtelijk verslaafd ik beken) en welke.nl


Gezinsleven
1. Wat is het mooiste boek (of serie) die je hebt gelezen? De Alchemist
2. Wat pak je vaker, de auto of de fiets? De fiets ik heb geen rijbewijs
3. Doe je vrijwilligerswerk? Ja een zware bestuursfunctie
4. Droger of wasrek? Wasrek
5. Hoeveel geld besteed je ongeveer aan sinterklaascadeau's? Een kleine 200 euro 50 euro per kind en de rest wat snoepgoed, schoenkadootjes en wat kadootjes voor ons
6. Wat is je leukste moment van de dag? Als ik om acht uur even met mijn man ga zitten op de bank.
7. Wat is je favoriete seizoen?Winter!
8. Wat doe je liever, bakken of koken? Beide ik ben echt dol op koken! En bakken doe ik ook veel omdat ik alles zelf probeer te maken.
9. Geloof je? Toen ik jong was zou ik zeggen ja, Toen ik net volwassen was zou ik zeggen nee. Nu zeg ik ik geloof in de tekenen van het leven. Zeg maar de dingen die op je pad komen.. Zie ook mijn favoriete boek.
10. Wat is je mooiste kleur? Wow roze
11. Je favoriete meubelstuk in huis? Mijn bed want mijn hobby is slapen