maandag 22 oktober 2018

Donderdag vrijdag en weekend

Nog tot het einde van de week de hand op de knip. De man gaat morgen met de dochter hun dagje uit doen. Ze gaan naar een tentoonstelling en de dochter was gratis en de man €21,50. Parkeren kan daar vlakbij gratis dat heb ik ook uitgezocht en matuurlijk gaan ze ook even lunchen of wat eten. Dat pinnen ze gewoon. Ik heb van alle verkopen 100 euro daarvoor gespaard. Tot nu toe verkocht: GStar broek 20 euro, bureaustoel 20 euro, ledikantje 5 euro en leren rokje 5 euro. De rest van het geld was van de verkoop van voorgaande maanden. Ik heb ook weer heel veel opgeruimd deze maand zijn maar liefst 5 gewone shoppers en 1 mega shopper weggegaan naar de kringloop. 1 zak met oude kleding naar de bak en 1 tas met kleding naar een andere moeder. De babykleding is bijna allemaal opgeruimd.
Waarschijnlijk donderdag of vrijdag weer loon. Ik heb deze maand ook veel moeten betalen. De helft van de rekening van autorijlessen en afrijden voor de tweede keer van zoon, vaatwasser (tweedehands) en tuin. Ik had ook voordeeltjes, heel veel kleding gevonden voor derde zoon, voor de jongste winterjassen gekregen en 1 gevonden bij de spullen die ik eerder had gekregen. Leuke hippe spijkerbroekjes en  longsleeves. Van de buurvrouw kreeg ik nog  jassen en broodnodige grote rompertjes het is verbazend hoe snel.de baby daar uitgroeit.

Ik had vorige week een hele lading groenten.  Ik had daar nog paprika, uien mandarijnen, komkommer en ananas van over. Als het fruit wat zacht is dan maaknik er smoothie voor de baby van.

Dan nu de uitgaven. Donderdag €2,19 bij de Aldi voor boeremetworst en nootjes, vrijdag groenteman 15€ poelier €9 scharrelkipdijfilet en een soepkip.
€2,20 geraspte kaas bij de kaasman.
Zaterdag Lidl zie foto. Totaal van alle uitgaven deze maand ik verwacht niet meer te hoeven kopen €504 euro. Inclusief luiers, drogisterij, dieren, cadeautjes, kapper die gratis was😂 bandjes voor om de kousen van zoon voor voetbal etc. Woensdag ga ik weer even zitten voor een nieuwe begroting.