woensdag 3 oktober 2018

Dinsdag en woensdag

Geen cent uitgegeven. Ik wil weer was drogen op het kleine stukje overloop voor de zolderkamer van oudste zoon als de was niet meer buiten kan droog ik daar graag in het trapgat hangt een breed droogrek en kan nog 1 hangen aan de deur of aan het hekje aan de andere kant. Ik heb ook een toren droogrek die kan daar mits het leeg en opgeruimd is prima staan. Hopelijk ga ik er ook wat mee verdienen met het opruimen, Ik heb weer veel boeken op bol.com gezet. Ik vond bij zoon in de schuifkast nog een plastic box vol met gekregen kleding in de maat van derde! Allemaal mooie nieuwe spijkerbroeken en shirtjes met lange mouwen. Nu wil zoontje meestal geen spijkerbroeken aan maar vanochtend viste hij er een uit de doos en trok hem aan:♧
Gistermiddag een middagje genieten van kleine gewone dingen. We hebben kastanjes gezocht en denneappels en eikels en beukenootjes voor de herfsttafel op school. Zoon vind dat helemaal neit leuk maar de juf had hem geprezen en nu is het goed. We liepen per toeval tegen een appelboom aan op gemeente grond volgens mij! Ik heb de valappels gepakt die bijna op de stoep lagen en een paar voor de vogeltjes achter gelaten. Ik heb er appelflappen en appelmoes voor vandaag van gemaakt. Heerlijke appeltjes ik ga dir weekend zeker weer kijken.
Verder pannen vol eten een zak met spruitjes voor 1 euro van de markt afgelopen vrijdag, winterpeen, appelmoes, en de grote aardappelen waren op de reclame bij de Lidl. Er was over maar das mooi dat kun je heel fijn invriezen voor later. De frikadelbroodjes zijn in stukjes gegaan voor de mannen vanavond bij PSV. En een klein stukje voor mannetje 3 in de lunchbox. Vandaag heb ik 20 euro gepind voor de eigen bijdrages voor de zorgboerderij