zaterdag 6 oktober 2018

Zaterdags kringloopgeluk❤

Oeps dat werd al gepubliceerd... kringloopgeluk.
€17,50 voor alles.... conclusie er is op de fiets 1 glas gesneuveld. Ik heb een lantaarn voor 20 cent erbij gekregen niet nodig, wel veel gezelligheid voor 20 cent. De kleding was 2 euro per item. De truien voor dochter die had wat dikkere truien nodig nog, voor zoon 1 overhemd voor man 1 overhemd. Voor mij 1 wollen winterjas voor 2 euro. De borden waren in de reclame 20 cent per stuk en deze witte van ikea heb ik en er waren een heel aantal gesneuveld. De handdoek is voor derde en nu warm om van de badkamer naar zijn slaapkamer te lopen. Mijn harde bostel was niet meer goed de haren waren gespleten en we gebruiken de borstel voor voetbalschoenen ed. 30 kerstkaarten voor 40 cent alvast voor de kerst. O ja de kan is om ranja in te mengen. Dat is echt een bespaartip. Ik maak iedere dag 2 kannen met weinig ranja en water, en zet ze koud weg. Ik heb ranja uit blik. Als kinderen zelf mogen mengen is het sneller op. De icetea variant van de l.idl is koud ook het fijnst. (De kinderen drinken 2 glazen per dag de rest water thee of koffie)
Verder grote boodschappen voor 69 euro gedaan. En brood op de reclame en DE koffie (drinken we het liefst) op de reclame bij de plaatselijke super.