vrijdag 12 oktober 2018

Vrijdag zaterdag en zondag

Dit heb ik vrijdag bij de groenteman gekocht. 30 euro heeft het me gekost. De ananas de winterwortel zuurkool en de rucola kreeg ik gratis. Ik laat jullie komende week weten wat ik ervan heb gemaakt. De kleine at heerlijk fruit als lunch het water liep hem in de mond. Savonds lasagna van de bolognese saus wat over was van donderdag. Voor de kleintejs bakte ik pannekoeken van 500 gram bloem 1 liter melk/water en 3 eieren. Dochter en man haalden boodschappen bij de L.idl voor de hele week met extra kaas en 1 doos melk. 96 euro. De boodschappen worden duurder. Totaal nu qua boodschappen en algemene uitgaven dus ook de schilderscursud de entree bij het voetbal €388. Ik verwacht pas vrijdag weer boodschappen te hoeven doen en dat is dan nog een kleine week tot nieuw salaris doel is onder de 500 te blijven en dan hebben we het keurig gedaan met zijn zessen.