donderdag 27 december 2018

Kringloopvondsten en restjes van de kerst

Ik kom nog met mijn totale uitgaven voor de hele maand december en een stukje november. Ik zat op de helft van voige week nog net boven de 500 euro inclusief sint cadeaus kapper en gourmetten bij Sinterklaas. Hieronder nog even de dingen die ik kocht bij de kringloop 2 poppetjes die je in en uit een kokertje kan schuiven 5 kopjes en 2 grotw mokken voor thee.
strijkijzer
wollen kussentje afschuwelijke voorkant maar hij is voor de derde met autisme en lekker om in zijn bed te hebben.
De kleding was 2,50 per stuk heel veel merk truien en poncho een onesie voor dochter en een truieen jasje voor derde. Een meeneem mok voor dochter van blond de zakdoeken de kleine diertjes kreeg ik gratis. 22,50 exclusief kastje. Die was 4 euro.
Verder was het echt nodig dat ik naar de supermarkt ging. Omdat ik heel precies had ingekocht was de voorraadkast op wat uien na precies leeg. Ik heb heel veel kerst vlees op voorraad meegenomen. Rollade, hamburgers (die maak ik anders zelf van gehakt) zalmcarpaccio omdat ik koolhydraatbeperkt eet en gisteren bij de andere super tompoucen een suprise voor de oudste kinderen en biefstuk. Alles in de vriezer met eengroot gezin en de prijzen voor vlees is dat een goed idee!. Alhoewel we nog maar een paar keer per week vlees eten heb ik een goede voorraad😊 tip! Neem ook gerust de afgeprijsde kerstchocola mee om au bain marie te smelten of op te snoepen op een feestelijke dag♥️