maandag 19 september 2016

TIPJE VAN MIPJE

Ik heb een oude vriendin, E, ik ken haar al 36 jaar (ik ben zelf bijna 38) die vroeg mij weleens om: raad en dan zei ik; Hier is een tipje van Mipje. Zo heeft ze mijn naam afgekort. Ik heet Mirjam ;-) Vandaar deze titel.


PS Mijn vorige berichtje over Kopka's huishoudboekje werd zo raar dubbel geplaatst. Daarom doe ik het nog een keer.

In mijn google zoekwoorden statistieken grafiek (jaja) lees ik, dat er vaak op creatief met weinig huishoudboekje wordt gezocht. Enerzijds kunnen dat bekenden zijn die wel eens willen weten waar wij dat allemaal van doen ;-) Anderzijds kan het gewoon ook zijn omdat mensen daar wat aan hebben of gewoon nieuwsgierig zijn. Ik lees in de GENOEG ook altijd eerst het huishoudboekje dus ik heb die tic ook. Zoals ik eerder schreef, heeft Kopka met haar man een nieuwe huis gekocht. Het oude hebben ze verkocht, zijn wat kleiner gaan wonen maar wel vrijstaand en is nu weer even aan het uitvinden wat er onder de streep over blijft.
Kopka was één van de eerste consuminderbloggers die ik ontdekte, en we hebben virtueel en echt contact gekregen. (net als met Valhalla en Jolanda maar daar schrijf ik later wel eens over)
Ik hoop dat ze de kracht en de energie vind om weer eens wat blogjes uit te poepen, want Kopka kan echt goed schrijven én consuminderen. Een van de redenen dat zij samen met haar man part time kan werken.

KLIK