maandag 14 december 2015

Ordinaire reclame ;-)

Een lieve digitale vriendin van me, heeft een keileuk winkeltje en ook een kei leuke website.
Met keigoede kleding mooie merken, waar geen kinderhandjes aan te pas zijn gekomen.
En vandaag nog met Advent korting!
Even kijken dus.

klik


Ik kocht er vandaag ook nog het een en ander voor de jongste. Fijn materiaal, hippe kleding en gewoon goed!

Nog maar es...


http://goedvantoen.nl/index.php/opruiming-5.html

En nu ga ik in huis aan de slag, gisteren rustig aan gedaan en dan lijkt het meteen of er een bom is ontploft. Gelukkig kan ik nog even aan de slag, voordat de kinderen thuis komen!

7 opmerkingen:

  1. Hele leuke kleding! Helaas is het wel erg prijzig ik zag 70 euro voor een jurkje. Dat betaal ik niet eens voor een jurk voor mezelf. kleding die niet gemaakt is door kinderhandjes is natuurlijk erg fijn. Mij zul je ook niet snel bij een pri mark oid zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat begrijp ik, maar er is sale! ;-)

      Verwijderen
    2. Ik had twee keer een longsleeve voor 15€ per stuk dat is niet veel duurder dan Hema. Ik koop ook biologisch vlees dat is vaak ook fors duurder dan gewoon vlees, maar daar nemen we dan ook minder van (net als met deze kleding) ik combineer het met tweedehands bijvoorbeeld.

      Verwijderen
  2. Zo leuk, die printjes! <3 Jammer dat er niet bijstaat van welk materiaal is het is (of ik kijk scheef). Ik wil wat meer wollen kleding voor de kinderen en dan van blije schapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles wat C bekoopt is organic cotton en ook wol van blije schapen dat weet ik zeker. Maar ik weet niet precies of ze ook wollige kleding in de webshop of waar het staat. Maar dat vraag ik haar wel even🐑🐏 kom er op teruh🐞

      Verwijderen