dinsdag 5 augustus 2014

tandarts bibbers

Vandaag een minder leuke dag ik moet naar de tandarts, gelukkig eerst alleen controle maar er staat nog wel wat op het programma. Mijn kies is afgebroken. Ik meen nu wel een goede tandarts te hebben gevonden zodat ik wel vertrouwen heb dat het goedkomt. Maar ik ga wel liever iets anders doen. De expeditie dient te worden gedaan met het openbaar vervoer dus we zijn we leven onderweg ;-)

Zaterdag nog even wat kleren kopen met onze zoon en volgende week met onze dochter. Dan nog wat schoolspullen bij de A.ction en het schooljaar kan beginnen. En die begint dus ook al over anderhalve week.
Ondanks de korte vakantie hebben we een hartstikke leuke vakantie gehad. En hij vloog voorbij!

Nou eerst de tandarts brug maar weer over. De rest van de week vries ik groente in die voor een prikje kocht langs de weg,

Fijne dag!


15 opmerkingen:

  1. Sterkte bij de tandarts, ik kan er ook altijd zo tegenop zien. Meestal valt het achteraf erg mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook niet dol op de tandarts. Ik 'beval' nog vele liever 100 keer! Vandaag moet ik met mijn zoon ook naar de tandarts.
    En tanden kosten ook zoveel geld. Je bent meteen een fortuin kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben juist door mn zware bevalling van mn dochter bijna over mn tandartsangst heen.. heb toen zoveel pijn gehad en lang herstel etc, dat ik daardoor de pijn en angst bij de tandarts niet zo veel voor vond stellen.. en nog ga ik niet met plezier, maar hou het nu wel bij, waardoor de behandelingen veel minder zijn en geen ontstekingen meer etc.. ook welfijn..

      Verwijderen
  3. Vroeger vond ik de tandarts veel erger dan nu. Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar, ik weet dat er een kies getrokken moet worden, gelijk ook de reden waarom de tandarts mij dit jaar nog niet heeft gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja jakkes, de tandarts :(
    Hoop dat het mee viel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bah zeg!! Hopelijk komt het snel goed en doet het niet te veel (of beter: helemaal geen) pijn. Of gedaan heeft dan, want zo te zien ben je ook al geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn gebit is verder prima, alleen twee afgebroken kiezen die eruit moeten worden gehaald door de kaakchirurg. In Januari gewoon op controle weer.
    En dan besluiten of ik een implantaat neem op mijn eerste snijkies (€2000) maar hij is in zicht..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als kind was ik extreem bang voor de tandarts dat kwam mede door alle ontstekingen in mijn mond , wij gingen altijd 2 x per jaar thuis. En moesten mee. Nu gaan we nog steeds trouw ieder jaar en mijn angst is inmiddels helemaal verdwenen , alleen vorig jaar toen moest ik onverwachts 3 kronen , hadden dat over 2 jaar gepland. Toen was er angst in mijn portemonnee vanwege de kosten want die waren behoorlijk. Veel succes en ook met het kopen van de schoolspullen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stomme vraag misschien, maar wanneer "moet" je een kroon ?? bij mij zijn aardig wat kiezen getrokken, maar heb nergens kronen of implantaten ofzo...

      Verwijderen
  9. Onze tandarts is een leuke vent maar ik kijk nooit uit naar de dates die ik met hem heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook bang voor de tandarts. Dus extra goed dat je toch gaat! En daarna voelt het altijd heerlijk vind ik.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de tandarts vind ik niet zo'n probleem: die doet wat ie zegt dat ie doet. de kapper DAT vind ik vervelend. daar kom ik vaak naar buiten met idee dit was niet wat ik bedoelde of wat ik wilde. maar goed, ik heb sterke tanden en weinig gaatjes.
    heel veel sterkte, he!

    BeantwoordenVerwijderen