woensdag 23 april 2014

Dinsdag opruimdag

Gisterochtend fietste ik eerst met mijn twee beste dinnetjes zo'n twaalf kilometer.
Daarna verdienden we bij mij in de achtertuin een kop koffie.


De koeien staan er nog niet, maar het uitzicht is hetzelfde.

Dinnetje 1 had om tien voor tien weer een afspraak en dinnetje 2 ging een kwartiertje later weg.
Daarna heb ik nog wat werk gedaan voor de zaak. Facturatie enzo.
Totdat het tijd was om de jongste weer op te halen van school. Na het eten heb ik de kinderen weer naar school gebracht en ben ik aan het opruimen en schoonmaken van de benedenverdieping geslagen. Alle rotzooi onder die ene kast (die er maar staat) vandaan geveegd, bank weggehaald, de WC een uitgebreide schoonmaakbeurt gegeven. Alles gezogen en gedweild. En nu de kinderen achter de broek dat ze de schoenen bij de achterdeur uit moeten doen.
Het voelt goed om alles even aan te pakken. Vanochtend pak ik het voorraad hok aan. en de bijkeuken. Ik heb eindelijk een vriezer op de kop getikt. 90 euro van Bosch triple A. Nu kan ik echt al het moois van het zomerseizoen bewaren en invriezen. Het was nu of nooit en hij is perfect.

Het beloofd alweer een mooie dag te worden. Ik zal alvorens te beginnen de was aan de lijn hangen.
Foto's zijn van 2009 :-)