maandag 20 mei 2013

Moestuin maandag


Vanaf zaad opgekweekt deze zaadjes eerder verspeend en nu alweer toe aan een groter potje. Ik vind ze te kwetsbaar om zo in de volle grond te zetten. Dille, kervel, salie, munt, bieslook, koriander.

Ik heb sterk het vermoeden dat dit mijn zaadjes uit de biologische tomaat is.
Staat voor het raam omhoog te trekken.
Aardbeien... Wat vinden jullie hebben ze meer ruimte nodig?

Deze week kan ik alvast wat pluksla oogsten..
En dusss.. De mini appelboom nog steeds niet verpot. Maar hij is groen en er komen bloemetjes in.. In de volle grond zetten?

Viooltjes.... Ik vind ze vrolijk.. Als ze klaar zijn in het najaar dan stop ik ze in de volle grond. Verwilderen ze op een gegeven moment wel.

Verder heb ik nog peterselie gezaaid. En in de voortuin heb ik onkruid gewied en gesnoeid.

In de serie moestuin maandag van Helena