woensdag 8 februari 2017

Een uitje, sneeuw en troep.

Mijn laptop is al bijna negen jaar oud, de hoofdletters doen het niet meer zo goed, en mijn man heeft al een paar keer wat aan de snelheid moeten doen. Bovendien is het scherm al een aantal keer vervangen. De nieuwste kwaal is dat het opladen niet zo goed meer gaat, en mijn man zegt dat hij een beetje op zijn einde loopt. De laptop dan hé, ik heb ook altijd de geheel boekhouding op gedaan. in ieder geval komt het daardoor dat ik al een tijdje niet heb geblogd, want het ding was niet opgeladen..
Door de adapter er op een bepaalde manier in te stekken laad hij weer enigszins op en ik ga weer een poging wagen. En hoop dat het oude ding nog een beetje heel blijft totdat ik weer eens wat budget heb hahha, zelfs met een emergency fund kun je zorgvuldig omspringen.

Vorige week en afgelopen week had zoontje maar liefst vier dagen vrij, Vorige week dinsdag was hij wat ziekig, hij had oorpijn en bleef een dagje thuis. Donderdag en vrijdag was de juf ziek en gisteren de andere juf.. En over een week is het vakantie. Buiten het feit om dat ik na de kerstvakantie bijna iedere week wel een of twee keer naar de stad moest voor de school van jongste op tijdstippen overdag wanneer mijn man werkt, ben ik in ieder geval blij dat ik op dat soort dagen een thuisblijfmoeder ben. We kregen het mailtje maandagmiddag 1600, dat de kinderen dinsdag vrij waren. Hij had overigens fijner vandaag vrij kunnen hebben. Het sneeuwt hier hard! foto van woensdagochtend 10:34
Volgens mijn telefoon is het onder 0 dus er zal wel iets van blijven liggen. Dat kunnen we vanmiddag even sleeën. ik zal in ieder geval mijn snowboots achter het schot wegvissen.

Gisteren was jongste weer vrij, en ik wilde wat verzinnen. we zijn met de trein naar mijn zusje in de hoofdstad van Fryslan geweest. Onze jongste kan altijd gratis met de trein want hij heeft een kids altijd vrij abbo van NS reclame en dus ook bij de arriva. Je moet eenmalig een ov chipkaart bestellen. Dat heb ik gedaan en het voordeel is dat zoontje ook met korting in de bus kan reizen.



Poffertjes bij de H.EMA En zondag een coole outfit naar de verjaardag van nichtje.

Vrijdag moest er dan toch echt puingeruimd worden.

De voor foto's





En de ná foto's




Vandaag heb ik al weer twee wassen weg gevouwen, ik liep wat achter...

 alles even fijn opruimen, de koelkasten en kuisen en wees gerust dit is een foto van kwart voor 8 deze ochtend de vaat en de keuken is weer strak opgeruimd.

Om te besuiten een hele mooie spreuk!




En ik geniet iedere dag van deze bol, ik heb hem gekregen.



Tot snel!!!