woensdag 12 juni 2013

Tweede hands kinderkleding

Afgelopen weekend ben ik met mijn zus naar een tweedehands kleding winkel geweest.
Het was helemaal buiten het centrum maar zeker de moeite waard.
De kleding was echt prachtig nog. Mijn zus viste nog een prachtige jurk voor dochter uit een stapel kleding die nog op de toonbank lag omdat er nog een prijs op moest.
Het was een hele mooie feestjurk met wit kant onderaan de jurk.
Ik kocht twee bloesjes, twee t shirts, een jogging jasje, en nog een shirt met lange mouwen voor zoontje.
Voor de grote zoon kocht ik een strak shirtje van s.cotch en s.oda. En dochter kreeg een feestjurk, een rokje, een tshirt, een tuniek met jasje, een korte broek. Een broek met tijgerprint ;-) en een jasje.
Al die kleding was niet kapot en niet verwassen en eigenlijk als nieuw de eigenaresse vertelde mij dat ze heel streng is bij het inbrengen van kleding.
Het meeste wat ik kocht was merkkleding, dat maakt mij niets uit maar je kon zien dat het van goede kwaliteit is.
Hier in Friesland vind je geen z.ara of bijenkorf of wat dan ook. Maar in een tweedehandskleding winkel vind je van de meeste winkels wat en dat vind ik wel weer leuk. Je zag heir op eht dorp bijvoorbeeld goed dat de H&M online ging verkopen. Alle meiden liepen in dezelfde jurkjes ;-) Ik kan me trouwens ook wel een beter tijdverdrijf bedenken dan al die winkels af lopen.

Bij een andere winkel kocht ik bio katoen ondergoed voor de kinderen en jawel het eerste bh tje voor dochter ;-)
De laatste winkel was de t.uinen. Daar was de aanbieding 1+1 gratis. Zo kocht ik ook Goji bessen. Toen ik buiten kwam zag ik dat er ook een en een gratis was. Subiet toog ik terug en sprak de verkoopster er op aan. Na veel gezucht en gesteun kreeg ik de bessen mee. Eerst tellen retouneren andere bon. Nou ik vond het gesteun wel waard die bessen zijn best duur en nu heb ik er twee voor een...

Drie winkels heb ik bezocht ik had een goede lijst gemaakt. Zo hoef ik een jaar niet meer te winkelen in de stad.

O ja totale schade van de tweedehandskinderkleding winkel 112 euro

Worden jullie ook zo moe van een zaterdagmiddag in een grote winkelstraat?