woensdag 1 maart 2017

Woensdag en veel huishoudelijk werk

Vandaag was het voor zoontje de eerste keer weer om naar school te gaan. Het is fijn dat hij thuis is , maar hij begon zich de laatste dagen te vervelen. Afgelopen zondag zijn we met zijn drieen gaan zwemmen in een groter zwembad, en zoon vond het helemaal geweldig. Maak het uitje niet te duur door frieten te halen in het zwembad ;-) Maar maak een tas met lekkers klaar. Het was voldoende voor de eerste trek na het zwemmen voor zoontje. Ik had zoutjes meegenomen voor man en zoontje, 2 koffiefilterzakjes om een en ander in te doen en een tupperware kan met limonade. Voor mijzelf een banaan en water. het uitje was daardoor maar €14,30 de entree voor het zwembad.

Aan de slag maar weer, het is mooi weer en ik denk dat ik zomaar dat de was lekker kan drogen buiten. Daarnaast een kleine afwas doen, twee wasmanden vouwen en de kleine koelkast schoonmaken.
De stofzuiger er doorhalen en de wc's een goede beurt geven staat ook nog op het programma. Volgende week ga ik beginnen met de voorjaarsschoonmaak. Deze week maak ik de belastingpapieren in orde, zodat het volgende week naar de boekhouder kan. We laten het de komende drie jaar nog doen omdat we nog dingen kunnen aftrekken ivm de verkoop van ons bedrijf.

Verder de hand op de knip, ik ben fijn aan het consuminderen en dat strakke bevalt mij wel. Creatief met weinig daarover later meer.