dinsdag 9 februari 2016

Give away

Deze genoeg 's of genoegen? Verloot ik onder de lezers van mijn blog. Meedoen is gemakkelijk, schrijf in de reacties dat je mee wilt loten. Verder geen fratsen, je hoeft het wat mij betreft niet te melden op je blog of iets dergelijks. Als je mijn blog maar prut vindt, neem ik aan dat je toch niet reageert ;-) omdat ik een klein beetje een aversie tegen het commerciële uitgeknepen Valentijn heb verloot ik de bladen komende maandag als after Valentijn kado:-(


Het is de nieuwste genoeg, de genoeg van lente 2013 en 9 uit 2011/2012

35 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag mee loten! groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik loot graag mee. heb er al veel over gehoord, wil ze graag lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben geïnteresseerd in deze bladen maar zie ze hier niet in de boekhandel. Of zijn ze misschien niet los te koop?
    Ik loot dus graag mee. Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja volgens mij heb ik ze wel eens bij een grotere boekwinkel gezien. Ik heb een abonnement!

      Verwijderen
  4. Je bent me voor :-)

    Heb ook een stapel genoeg liggen en ik dacht die ga ik verloten op mijn blog hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om mee te doen. Ik heb jaren geleden een abonnement gehad en ben benieuwd naar de nieuwere versie.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee, ik loot graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me een leuk en interessant blad, ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk, ik loot graag mee enne....dat valentijn-gevoel ken ik ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees ze in de bieb, als een echte knieperd, maar zou ze willen doorgeven aan mijn dochter die beginnend consuminderaar is

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zelf niet actief als blogger (ben niet zo een schrijver), maar ik lees wel veel blogs en doe zo veel inspiratie op.
    Ik ben dus niet in de running voor deze actie, maar ik vind het wel een leuke. Groetjes Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Denk niet dat je die in België kan vinden. ...anders hoor ik het graag ben wel benieuwd naar de inhoud...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dan doe ik ook graag mee, haal ze vaak uit de bieb maar heel vaak zijn ze ook al uitgeleend, jammer genoeg dan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jammer is dat. Tip: kijk eens bij de kringloop daar vind ik ze regelmatig. Misschien kun je wel hele jaargangen op marktplaats vinden. Lid worden is ook echt een tip hij komt vier keer per jaar en is echt niet duur.

      Verwijderen
  13. Wat een lief gebaar......
    Zie al veel liefhebbers....dus dat komt goed.
    Doe niet mee, heb toch geen tijd om te lezen ;)
    maar geniet wel altijd van je gezellige blog

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze stille, maar zeer geïnteresseerde lezeres van jouw blog loot ook graag mee! Twijfel al heel lang of ik een abonnement zal nemen, wie weet trek dit me over de streep.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik loot ook heel graag mee !
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee voor de nieuwste Genoeg. In de bieb is die altijd uitgeleend : (

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen