Om half 1 kwam er een colporteur aan de deur. Hij had een jas van zeker en mobiel aan, annexeerde ik. Hij begon te vertellen dat zij in de straat de rioolmetingen doen en dat ze een contract met de woningbouwvereniging die de huurhuizen in onze straat verhuurd. Wij konden dan voor een lagere prijs ook een service kaart krijgen en omdat we een bedrijf hadden konden we dat van de belasting aftrekken. (pfff) Ze gingen niet met chemische middelen de leidingen ontstoppen maar doorspoelen dat deden ze een keer per jaar gratis. Ik kreeg een servicepas als ik nu tekende en een eenmalige aanbieding.
De woningbouwvereniging die de huizen verhuurt in onze straat, had ook een contract met Zeker en Mobiel, daarom kregen wij nu ook een aanbieding. Ik moest daar en daar tekenen. Ik zei dat ik de kleine lettertjes eerst wilde lezen en dat ik sowieso niet zomaar iets ging tekenen en eerst het bedrijf ging googlen. Toen zei de man, het is een eenmalige aanbieding en jullie buren hebben ook een contract getekend en dat doen wij dus niet.
Ik heb hem gezegd dat ik dit een hele vreemde gang van zaken doen vond en dat het gek is dat ik niet eens kon lezen wat ik zou moeten tekenen.
Hij was snel weg.
Na wat google werk wist ik genoeg van dit bedrijf. En als je op deze agressieve manier aan klantenwerving doet zegt dat ook veel over dit bedrijf zelf. en zou ik daar sowieso niet een cent aan betalen of een contract mee afsluiten
Saillant detail: De woningbouwverenging een tweet gestuurd en die wist helemaal niets van dit bedrijf en hebben daar absoluut geen contract mee.
Misleiding noem ik dat!