zondag 21 oktober 2012

Korting!

Mijn laptopscherm is mega hartstikke kapot. Dus ik klooi wat met een laptop op een groot scherm.
Dat is ook de reden dat ik niet zoveel schrijf momenteel en reageer. Ik lees echter wel alles!
Dat kan op mijn smartphone. Hoe komt een dame die te zuinig is om nieuwe schoenen voor haarzelf te kopen nou aan een smartphone? Nou de man moest voor ondersteuning van zijn registreer programma een andere hebben. Dat kon namelijk alleen maar op een iefone. Toevallig mocht zijn abbo verlengd.. Nou ja en nu loop ik met een ding rond. Und dames en heren ik had dus eerder nog nooit een mobiel gehad! Het is fijn om met een bakkie eventjes de blogjes op t ding te lezen.
Maar reageren of een blog schrijven lastig...Bellen doe ik er nooit mee ik wordt gebeld of ik WAP jahaaaa whats app met onze zoon... Want voor gratiz...En ons bint zunig. En natuurlijk alleen maar internetten op ons eigenste WIFI in ons eigenste huis..en anders niet tuurlijk.

Maar goed voordat jullie denken dat ik aan het big spenden ben.
Sober is wat de klok slaat.
Nou heb ik een potje kadootjes per maand. Voor vrienden en kennissen is het vaak iets eigengemaakt of bij de kringloop oid. Maar voor eigen zusjes/broertjes en ouders koop ik iets voor 12,50 pp en ook als ze een nieuw huis hebben of een kraamkado doe ik iets voor 7 euro. Als we zelf jarig zijn wordt er ook gul gegeven. Zo kreeg ik van mijn ouders een echt prachtig kado.
Voor meer dan vijftig euro, maar ik leg dan uit dat ik dat echt niet aan hen terug kan geven. Dat vinden ze helemaal niet erg.
Deze maand moest ik iets kopen voor mijn zusje en voor haar vriend. Toevallig kreeg ik een mail van de h.ema waar in stond dat je op aankopen bij de h.ema twintig procent korting kreeg op vijf artikelen.
Ik had een superleuk krukje gezien voor mijn zus en een sieraad voor mijn schoonzusje. ik kocht twee dingen van het mooie merk return to sender een fairtrade produkt.
Ik kocht ook nog twee pakjes met deze lichtjes (bovenstaand) ze zijn voor op de fiets. En kwamen bij een test (volgens mij bij de kampioen) als beste uit de test. Het geeft echt een super lichtbundel, en ik betaalde altijd veel geld voor nieuwe verlichting. Want in een fietsberging gaat er wel eens wat stuk. Je kunt ze makkelijk bevestigen aan het stuur of onder het zadel. Let wel op, deze lichtjes zijn 4,10 en niet de goedkopere versie. Ik heb twee doosjes besteld ook weer met korting.
Kinderen weer licht op de fiets en je baalt niet zo als er weer eens een licht kapot valt.