dinsdag 11 december 2018

Van uitstel...

Oei echt allemaal rampen wat betreft het publiceren van mijn berichten.
Ik had een fantastisch bericht over mijn kringloop laarsjes van Timberland van 2 euro. Ze zijn lekker warm in het koude weer en waterdicht.  En ook over Sinterklaas had ik geblogd maar de fotojes plakten niet lekker en toen was oepsie de blog weg.
Nu dan nog even de uitgaven van Sinterklaas. Oudste kreeg een superdry warm vest tweedehands met het kaartje er nog aan 35 euro, een agenda en een deo. €3
Dochter kreeg een flanellen pyama was 24 euro maar met een cadeau kaart nog 9 euro. Ze kreeg kaarsjes voor op de kamer en kaarshoudertjes, olie voor het haar en deo ongeveer 11 euro. Derde zoontje een heleboel knuffels van de kringloop (90 cent) een speelgoed gasstel (1€) serviesje €5, buzz lightyear mplts (€14)  tram (10€)
Jongste Garage €15 plaatselijke mplts, buggy (babyborn 1,- kringloop)
Man boek 20€
Me afwasmiddel 1€
Nog iets minder dan een week over en dan komt het salaris en uitbetaling overuren. Ook kinderbijslag dan moet ik wat rekeningen betalen en de spaarrekening aanvullen. In maart komt dan bogmaals een geldboot om de potjes aan te vullen.  Ik heb inclusief sinterklaascadeaus en gourmet ( eenvoudig vlees zelf gesneden) kapper (2*) kerstboom, kringloop en boodschappen tot vandaag 18 december €518,06 uitgegeven.
Voor buiten heb ik bij mijn vriendin een adoptie kerstboom uitgegraven. De LED lampjes kocht ik vorig jaar bij de kringloop, dit jaar kocht ik ook LED lichtjes bij de kringloop. Ik kocht voor jongste mooie schoentjes voor €1,50.
Foto 1) led lichtjes 1 euro kringloop foto 2) lichtjes kerstboom €2-, vorig jaar bij de kringloop kerstboom bij mijn vriendin uitgegegraven.
Foto 3) schoentjes jongste foto 4 Timberlands 2 euro