vrijdag 2 november 2018

Deze week uitgaven

Afgelopen week kreeg ik deze zak met tomaten van de groenteman, ik denk dat ik er tomatensaus van maak. Ik heb nog prei en paprika en fruit. Maandag aten we de restjes. Ik ben overgestapt naar een koolhydraatbeperkt dieet met veel eiwitten en ben meer geld kwijt aan zuivel en eieren. Ik zit nu dan ook al 48 euro hoger dan vorige maand omstreeks deze tijd. Ik zit nu na 2.5 week op 310,38 totaal. Dat is inclusief treinkaartje voor de fiets, bijdrage voetbal, kringloop aankoop en cadeautjes. Ik moet nog 2.5 week mijn doel is weer om onder de 550 euro te blijven. Puzzelen dus. Toch gaf ik afgelopen anderhalve week maar €135, 87 uit. Ik zal proberen ook een inkijkje te geven in de maaltijden. Gisteren aten we bloemkool €1,- van de markt, aardappelen 1,- 500 gram gehakt €2,50 en een paar worteltjes €0,20 €4,70 voor een maaltijd voor 6 personen. 
.