vrijdag 31 maart 2017

Deel 2 van de week

Zoontje van net 8 heeft zijn voortanden verloren en dat is zo'n schattig gezicht!  Kijk maar mee ;-)

Op de zaterdag speelde jongste zoontje voetbal, hij heeft er heel veel plezier in. S middags ging mn naar oudste zoon zijn voetbal kijken, hij moest uit spelen. Dat is toch wel echt fanatiek hoor. Oudste is ook een echte voetballer een spits net als zijn vader. Hij speelt nu in de A1 junioren soms doet hij al met de senioren mee om in te vallen. Het was in het weekend heerlijk weer dus ik heb de voortuin gewied. Het was heel gezellig. De buren in ons blokje kwamen nog gezellig koffie drinken in de voortuin. Hun zoontje speelt zo leuk op de trampoline en op de tractor van L.
L had een feestje, het was allemaal heel spannend ook voor mij. Maar het ging heel goed. gelukkig maar. Ik vond het het heel leuk dat hij werd gevraagd. Zijn eigen verjaardagsfeestje plannen we binnenkort. Op zondag heb ik nog wat gewerkt in de tuin, maar we hebben ook een heerlijke boswandeling gemaakt.

Op maandag bezag ik mijn groente voorraad en kwam erachter dat de aardbeien uit de kas die ik gekocht had voor een prikkie, 3 dozen voor 3€ al heel erg zacht waren. Ik heb de eerste jam gekookt. helaas was de power uit mijn geleisuiker want het werd een beetje een slap jammetje. Niet getreurd ik gebruik de jam om mee te geven in de volle yoghurt van man.


Een uit de knip komt de volgende bijdrage weer, maar hierbij de bonnetjes die ik deze en vorige week had bij onze enige supermarkt. Ik heb heel veel met korting gekocht inclusief de personeelskorting die ik krijg omdat zoon nog in de supermarkt werkt.

Het is jammer dat je de achterkant van de tweede bon niet kunt zien het totaalbedrag was nu. €41,94 En ik heb nu veel dingen op voorraad, paaseitjes voor de pasen twee mega pakken wc papier, pringles, zilvervliesrijst, vaatwastabletten, creme spoeling voor dochter.
De rest van de week was het een drukte met werken in de tuin, ik heb nu echt een goede slag geslagen en geniet van het zonnetje. ik waste alle was iedere dag fijn weg en kon alles mooi buiten ophangen.

Volgende keer meer!