zondag 19 juni 2016

Vintage tupperware

Tupperware ik houd ervan vooral vintage tupperware. Ik heb een aantal dingen van mijn moeder gekregen, maar het meeste gekocht in de kringloop voor maar een paar euro. Hier bewaar ik cake of ontbijtkoek in. Ik heb er 50 cent voor betaald.



Deze kreeg ik voor moederdag, en daar bewaar ik beschuiten in.



Brood bewaar ding hij is volgens mijn moeder een jaar of vijfendertig :-)

Hmmm je moet iets verzinnen voor de  vaatwastabletten :-)

Dit zijn ideale kannen om siroop mee te nemen onderweg of te bewaren in de koelkast. De linkse kocht ik voor twee euro bij de kringloop en doe ik ice tea van Raak ranja in. Het staat koud in de grote koelkast. Houd je na het dichtmaken over de kop, dan verlies je geen drup. Echt een aanrader. Voor het bewaren van voedsel of anders is tupperware ideaal.

Jullie ook al dan niet een vintageverslaving? 

26 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind vintage ook heel leuk. Het wordt hoog tijd dat ik hier weer eens langs de kringloop ga. Die cakedoos had ik ook en dom, dom, dom, heb hem weggedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Orps ja ze zijn erg handig voor cake ofzo

      Verwijderen
    2. How My Life Was Transform by Mr Martinez Lexie

      My Name is Nicole Marie from Ohio, United State and life is worth living comfortably for me and my family now and i really have never seen goodness shown to me this much in my life, As i am a struggling mum with two kids and i have been going through a serious problem as my husband encountered a terrible accident last two weeks, and the doctors stated that he needs to undergo a delicate surgery for him to be able to walk again and i could not afford the bills for his surgery then i went to the bank for a loan and they turn me down stating that i have no credit card, from there i ran to my father and he was not able to help me, then when i was browsing through yahoo answers i came across a God fearing man (Mr Martinez Lexie) who provides loans at an affordable interest rate and i have been hearing about so many scams on the Internet mostly Africa, but at this my desperate situation, i had no choice than to give it an attempt due to the fact that the company is from United State of America, and surprisingly it was all like a dream, i received a loan of $82,000.00 USD and i payed for my husband surgery and thank GOD today he is ok and can walk, my family is happy and i said to myself that i will shout to the world the wonders this great and God fearing Man Mr Martinez Lexie did for me and my family; so if anyone is in genuine and serious need of a loan do contact this GOD fearing man via Email: ( Lexieloancompany@yahoo.com ) or through the Company website: http://lexieloans.bravesites.com OR text: +18168926958 thanks



      Verwijderen
    3. EDWARD JONES FINANCE IS THE BEST PLACE TO GET A LOAN {Jonesloanfinance@yahoo.com} Text +1(307) 241-3712,
      God bless you sir, I will not stop telling the world about your kindness in my life, I am a single mum with kids to look after. My name is Emily Thomas and I am from Convention Center Drive, Miami Beach, FL . A couple of weeks ago My friend visited me and along our discussion she told me about EDWARD JONES FINANCE, that they can help me out of my financial situation, I never believed cause I have spend so much money on different loan lenders who did nothing other than running away with my money. I have been in a financial mess for the pass 7 months now, She advised I give it a try so I mailed him and explain all about my financial situation to him, he therefore took me through the loan process and gave me a loan of $390,000.00 at a very low interest rate of 2% and today I am a proud business owner and can now take good care of my kids, If you must contact any firm to get any amount of loan you need with a low interest rate of 2% and better repayment schedule, please contact EDWARD JONES FINANCE email:- {Jonesloanfinance@yahoo.com} OR Text +1(307) 241-3712 or go to there page on jonesloans.bravesites.com

      Verwijderen
  2. Die cakedoos heb ik ook, is nog van mijn oma geweest. Ik bewaar er meestal zelfgemaakte cake of ontbijtkoek in, erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. A BIG THANK YOU EDWARD JONES LOANS {Jonesloanfinance@yahoo.com}

      Hi my names are Nathan MacDonald, i was really in financial difficulty which affected my life negatively and my company savings was seriously depleted and we needed help but no one could help us out even the company direct main bank could not even risk to help us because we were at bottom low. My life was a mess and my wife needed a devious, I almost went mad, then decided to look for one way or the other to revive my company but no one was willing to help until i got to know about a prestigious loan company Edward Jones Loan Finance, whom have helped a lot of aliening company in the past and assisted a lot of individual financial. So i decided to request for help and to my greatest surprise they were just as everybody were talking about. they helped me with my loan with a very low interest rate of 2% and now my life is back to normal and i still got back my wife and kids. Am very thankful with the help of Edward Jones Loan Finance and if you are looking for a way to get a loan for one means or an other , your best choice is Edward Jones Loan Finance and you can contact them via email : {Jonesloanfinance@yahoo.com} or Text +1(307) 241-3712

      Verwijderen
  3. Ik ben echt heel blij met de moderne als met mijn vintage tupperware. The vintage is bij mij in pasteltinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt heel blij met de moderne als met mijn vintage tupperware. The vintage is bij mij in pasteltinten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. A BIG THANK YOU EDWARD JONES LOANS {Jonesloanfinance@yahoo.com}

      Hi my names are Nathan MacDonald, i was really in financial difficulty which affected my life negatively and my company savings was seriously depleted and we needed help but no one could help us out even the company direct main bank could not even risk to help us because we were at bottom low. My life was a mess and my wife needed a devious, I almost went mad, then decided to look for one way or the other to revive my company but no one was willing to help until i got to know about a prestigious loan company Edward Jones Loan Finance, whom have helped a lot of aliening company in the past and assisted a lot of individual financial. So i decided to request for help and to my greatest surprise they were just as everybody were talking about. they helped me with my loan with a very low interest rate of 2% and now my life is back to normal and i still got back my wife and kids. Am very thankful with the help of Edward Jones Loan Finance and if you are looking for a way to get a loan for one means or an other , your best choice is Edward Jones Loan Finance and you can contact them via email : {Jonesloanfinance@yahoo.com} or Text +1(307) 241-3712

      Verwijderen
  5. De cakedoos heb ik weekje geleden gekocht om kruidenzakjes in te bewaren.

    Verder gebruik ik de botervloot met gele deksel erg graag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die heb ik ook nog, bewaar ik de grasboter in. :-)

      Verwijderen
  6. Leuke blog kan ik wat van leren. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk en welkom. Ik schrijf in principe ook veel over consuminderen en kijk ook zeker bij mijn blogvirnedinnetjes

      Verwijderen
  7. Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is dan voor mij toch wel één van de plastic dingen die ik nog aardig verantwoord vind. Mits je er natuurlijk net zo lang gebruik van maakt zoals ze mee gaan! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik dus ook, ik koop het allemaal tweedehands

      Verwijderen
  8. Ha ik heb een moeder die vroeger alles (volgens mij echt alles) van de tuppertrut had, dus hier zwerft ook veel pastelgetint spul rond, ik vind het voordeel dat het lang meegaat,maar eerlijk gezegd, als ik zelf bewaardoos moet kopen, koop ik glas, met een plastic deksel, die bevallen me nog beter namelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb ik ook hoor, maar ik heb iets mee met de tuppertrut hahhha

      Verwijderen
  9. Ik houd erg van kringlopen en vintage spullen. Dat van Tupperware vind ik ook altijd erg mooi.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn moeder heeft ook de hele bups. Van koektrommel tot schenkkan. Wordt er altijd een beetje nostalgisch van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mijn trouwen een kapitaal uitgegeven en ik gebruik het nog allemaal, kommen, vergiet, schalen, bakjes ook die grote broodtrommel en de kan ook gekregen van mijn moeder. Reuze handig tw en sterk. Nu ligt het er bezaait mee op de rommelmarkten er is geen nee te koop.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie ich mein Wunschdarlehensbetrag von einem zuverlässigen und Vertrauen Loan Company { adrianfinancefirm@yahoo.com }

    Hallo an alle, mein Name ist Julia Lukas, ich lebe in Sachsen, Deutschland. Hier bin die Güte Gottes auf mein Leben zu bezeugen, wie er mich von Adrian Finance Firma bekam mein Darlehen zu machen {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} bin eine Witwe mit zwei Kindern, das Leben war für mich die Hölle, weil es kein Geld zu kümmern sich um mich und meine Kinder nach dem Tod meines Mannes. Ich entschied mich für ein Darlehen zu suchen, so dass ich ein Geschäft starten können, aber leider war ich zwei Mal von verschiedenen internationalen Kreditgeber betrogen worden, die behaupteten, die Kreditgeber direkt in diesem Forum hier zu sein, dachte ich, ihre Kreditvergabe war real und ich angewendet, aber sie nie gab mir Kredit. Ich verlor die Hoffnung auf Darlehen Kreditgeber im Internet und war verwirrt und frustriert, bis ein Freund von mir vorstellen, mich zu Herrn Alexander Adrian der Geschäftsführer Adrian Finance Firma, die mich mit einem Darlehen von meinem Wunsch helfen versprochen, und er tat es wirklich, als er ohne jegliche Verzögerung versprochen, obwohl ich Zweifel hatte, aber wollte es nur einen Versuch zu geben und zu meiner größten Überraschung der Darlehen war Übertragung auf mein Bankkonto. Ich hätte nie gedacht, es gibt immer noch zuverlässig und echte Darlehen Kreditgeber, bis ich Herrn Alexander Adrian traf, der mir wirklich geholfen, mit einem Darlehen in Höhe von $ 190,000.00usd und änderte mein Leben zum Besseren. Ich weiß, dass es noch viele Darlehen-Sucher sind da draußen, suchen nicht mehr und kontaktieren Sie den gottesfürchtige Mann für ein Darlehen heute. Herr Alexander Adrian, seine Fürsorge und Verständnis. wenn Sie in der Notwendigkeit einer dringenden Darlehen oder die Finanzierung wollen für Ihre Projekte schnell und schnell, so fühlen sich frei Adrian Finance Firma per E-Mail-Adresse zu kontaktieren: {adrianfinancefirm@yahoo.com} durch Unternehmens-Websites: http: //www.adrianfinancefirm. bravesites.com/. Ich glaube, er wird Ihnen helfen, weil er eine Menge Leute auf der ganzen Welt, dank geholfen hat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie ich mein Wunschdarlehensbetrag von einem zuverlässigen und Vertrauen Loan Company { adrianfinancefirm@yahoo.com }

    Hallo an alle, mein Name ist Julia Lukas, ich lebe in Sachsen, Deutschland. Hier bin die Güte Gottes auf mein Leben zu bezeugen, wie er mich von Adrian Finance Firma bekam mein Darlehen zu machen {(adrianfinancefirm@yahoo.com)} bin eine Witwe mit zwei Kindern, das Leben war für mich die Hölle, weil es kein Geld zu kümmern sich um mich und meine Kinder nach dem Tod meines Mannes. Ich entschied mich für ein Darlehen zu suchen, so dass ich ein Geschäft starten können, aber leider war ich zwei Mal von verschiedenen internationalen Kreditgeber betrogen worden, die behaupteten, die Kreditgeber direkt in diesem Forum hier zu sein, dachte ich, ihre Kreditvergabe war real und ich angewendet, aber sie nie gab mir Kredit. Ich verlor die Hoffnung auf Darlehen Kreditgeber im Internet und war verwirrt und frustriert, bis ein Freund von mir vorstellen, mich zu Herrn Alexander Adrian der Geschäftsführer Adrian Finance Firma, die mich mit einem Darlehen von meinem Wunsch helfen versprochen, und er tat es wirklich, als er ohne jegliche Verzögerung versprochen, obwohl ich Zweifel hatte, aber wollte es nur einen Versuch zu geben und zu meiner größten Überraschung der Darlehen war Übertragung auf mein Bankkonto. Ich hätte nie gedacht, es gibt immer noch zuverlässig und echte Darlehen Kreditgeber, bis ich Herrn Alexander Adrian traf, der mir wirklich geholfen, mit einem Darlehen in Höhe von $ 190,000.00usd und änderte mein Leben zum Besseren. Ich weiß, dass es noch viele Darlehen-Sucher sind da draußen, suchen nicht mehr und kontaktieren Sie den gottesfürchtige Mann für ein Darlehen heute. Herr Alexander Adrian, seine Fürsorge und Verständnis. wenn Sie in der Notwendigkeit einer dringenden Darlehen oder die Finanzierung wollen für Ihre Projekte schnell und schnell, so fühlen sich frei Adrian Finance Firma per E-Mail-Adresse zu kontaktieren: {adrianfinancefirm@yahoo.com} durch Unternehmens-Websites: http: //www.adrianfinancefirm. bravesites.com/. Ich glaube, er wird Ihnen helfen, weil er eine Menge Leute auf der ganzen Welt, dank geholfen hat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. How My Life Was Transform by Mr Martinez Lexie

    My Name is Nicole Marie from Ohio, United State and life is worth living comfortably for me and my family now and i really have never seen goodness shown to me this much in my life, As i am a struggling mum with two kids and i have been going through a serious problem as my husband encountered a terrible accident last two weeks, and the doctors stated that he needs to undergo a delicate surgery for him to be able to walk again and i could not afford the bills for his surgery then i went to the bank for a loan and they turn me down stating that i have no credit card, from there i ran to my father and he was not able to help me, then when i was browsing through yahoo answers i came across a God fearing man (Mr Martinez Lexie) who provides loans at an affordable interest rate and i have been hearing about so many scams on the Internet mostly Africa, but at this my desperate situation, i had no choice than to give it an attempt due to the fact that the company is from United State of America, and surprisingly it was all like a dream, i received a loan of $82,000.00 USD and i payed for my husband surgery and thank GOD today he is ok and can walk, my family is happy and i said to myself that i will shout to the world the wonders this great and God fearing Man Mr Martinez Lexie did for me and my family; so if anyone is in genuine and serious need of a loan do contact this GOD fearing man via Email: ( Lexieloancompany@yahoo.com ) or through the Company website: http://lexieloans.bravesites.com OR text: +18168926958 thanks



    BeantwoordenVerwijderen
  15. EDWARD JONES FINANCE IS THE BEST PLACE TO GET A LOAN {Jonesloanfinance@yahoo.com} Text +1(307) 241-3712,
    God bless you sir, I will not stop telling the world about your kindness in my life, I am a single mum with kids to look after. My name is Emily Thomas and I am from Convention Center Drive, Miami Beach, FL . A couple of weeks ago My friend visited me and along our discussion she told me about EDWARD JONES FINANCE, that they can help me out of my financial situation, I never believed cause I have spend so much money on different loan lenders who did nothing other than running away with my money. I have been in a financial mess for the pass 7 months now, She advised I give it a try so I mailed him and explain all about my financial situation to him, he therefore took me through the loan process and gave me a loan of $390,000.00 at a very low interest rate of 2% and today I am a proud business owner and can now take good care of my kids, If you must contact any firm to get any amount of loan you need with a low interest rate of 2% and better repayment schedule, please contact EDWARD JONES FINANCE email:- {Jonesloanfinance@yahoo.com} OR Text +1(307) 241-3712 or go to there page on jonesloans.bravesites.com

    BeantwoordenVerwijderen