woensdag 4 juli 2018

Chaos en goedkoopjes

Als het 8 uur in de ochtend is, en iedereen weg is behalve kleine man. Die kruipt en wandelt bij de meubels langs.  Trekt de tijdschriften van het mediacenter en ontdekt de wereld!
Richting de klok van half 9 heb ik de vaat weggewerkt (lees:machine aangeslingerd) en waarschijnlijk een wasmachine aangezet. Ik hang namelijk de was ook vaak in de avond op. Het blijft droog en het wordt heerlijk zacht van de damp en lucht. Natuurlijk alleen met dit weer😉
Vorige week ging ik zoontje ophalen van school die was op kamp geweest. Daarvoor ging ik de stad even in want ik moest nodig een groter slaapzakje voor baby hebben.hij is nu 10 maanden en kan niet meer in 80 cm. Ik kan veelal thuis winkelen wat betreft kleding en dergelijke. Ik heb enorm veel gekregen en als ik iets niet heb koop ik het bij de kringloop. Maar goed, daar had ik nu ook niet gevonden en vandaar mijn "big spending". Ik moest ook nog wat ander dingetjes halen. En had een paar gelukjes. Het waren suikervrije drankjes. 
De strijk ligt nog steeds fijn op mij te wachten en nog een hele lijst. Van het weekend zal ik meer schrijven over het ☆nieuwe huishoudboekje ☆nieuwe doelen

Tipjes:
☆ Stop incourante aardappels in de grond, je zou het alleen al voor de bloemetjes doen😁

☆Als je afprijzingen ziet op producten, bedenk dan goed, gaat het op, is het een aanvulling of een belangrijk deel van de maaltijd? 

☆Maak een lijstje als je gaat winkelen. Houd je eraan en geef jezelf een kleine marge. Bijvoorbeeld 3 euro vrij te besteden.

☆Meer tips and tricks? Gebruik de zoekfunctie aan de zijkant-----》